1 april.

började halv 7 idag. (nackskott) men slutade kl 15 (folkets jubel) en red bull och lucys specialkaffe med choklad räddade min dag.

idag är det superduperväder, och jag hade nya löparskor att inviga så jag har faktiskt sprungit en runda. nej det är inte ett aprilskämt. jag är allvarlig. och jag har kunnat stå emot 2 dagar nu utan att ta massa fika på jobbet. jag tror nästan jag har blivit sjuk. på tal om det, om man tror man är intolerant mot nåt för magen liksom lever sitt egna lilla liv, kan man kolla upp det här? och nu frågar jag inte dig mamma, för du och sjukhus har ingen relation, så du behöver inte ens låtsas veta. men nån annan som vet?? jonna försöker intala mig att det är laktos, men trots att jag är hypokondriker så vägrar jag tro att jag inte skulle tåla min mjölk.

nu är det då så att jag är ledig äääääända tills kl 11 på fredag. och det spås fint väder. så det gör mig snäppet gladare. jag låtsas att jag går runt med stigge och jojjo i thailand :D

grattis MICKAN & LEILA till era vuxenkort!!!

kunde dragit nåt aprilskämt nu också, men jag har ingen fantasi och ingen humor så det får nån annan stå för. ska sällskapa med min londonfamilj istället. så adjö.

xoxo elina


blundar och drömmer mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: mickan

ja det va fan på tiden för dom där vuxenpoängen:D

2009-04-01 @ 18:34:10
Postat av: CC

Du har ju redan fattat att du är hypokondriker =) laktos... sjukhus... näää, skippa det. Det måste vara chocken av motion o inget fika;-) kramar

2009-04-02 @ 10:06:44
Postat av: leilaa

taaaack! :D

2009-04-02 @ 21:47:17
URL: http://loudernowleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0