23/4

Det spricker både i plånboken och i byxorna, idag sprack det lite extra i plånboken.
Det blev två par fina skor och en tröja, vilket jag förtjänade?
Sen blev det lite Hyde park, med bok.
Promenerade hem i solskenet.
När jag kom hem så bjöd Matilda ut mig på en löparunda.
Har aldrig blivit bjuden på det förrut, tack Matilda.
Har också färgat håret ikväll, men ser inget resultat.
Nu sitter jag och lyssnar på moneybrothers nya skiva och äter scones, mycket gott.

Malin är det hannamalin mänskligt att säga att  man spyr om man äter eller ser en cookie/brownie??

Prata med min syster igår.
Tog en minut, sen visste jag allt det senaste från Värnamo. Hahaha, en del saker är FÖR roliga.
Igår var även Kim cattrall på Baker&spice igen.

Vill också tacka för ett trevigt sällskap under frukosten, ett stort tack till vår nya vän. Han/ hon heter musen.
 
Mamma jag är för västindien !!!

/ Hanna


Kommentarer
Postat av: malin

ja vet inte hannis om det är det?? :D

2009-04-26 @ 13:26:45
Postat av: jojjo

jag vill ocksa hora det senaste fram storstan :D ett mail vore pa sin plats....

2009-04-26 @ 16:14:54
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0