26/4

jaha ja. då satt man här igen. och sen senast har detta hänt:

onsdag. det blev movida. det var skoj. gratis dricka hela kvällen så ja, vi blev väl aningen fnissiga och luriga.
torsdag: spenderade halva dagen i paddington på st marys sjukhus, och den andra halvan sovandes i fosterställning.
fredag: jobb. sen unnade jag mig själv lite tacos. och sen sova.
lördag: uppe före tuppen för att ännu en gång jobba. sen samlades hela gänget på bonds där karro med carro infann sig. och det var sååååå kul att träffa karolinen igen :)
söndag: nämen jag jobbade visst igen. och nu är jag halvvägs ner i graven så sitter bara hemma.

baker&spice denna helgen förklaras bäst genom samtalet med min chef som varit ledig:
otto: how's it been?
jag: busy!!
otto: busy busy?
jag: BUSY BUSY!!
otto: craaazy busy?
jag: CRAZY BUSY!!
otto: OOOH MAAAA GAAAAAAAAAD

jepp. men jag börjar dagen med att vandra över themsen med soluppgång på himlen så man är ju lugnet själv hela dagarna. det är vackert det.

tänkte bjuda på lite bilder sen senaste tiden.

     

det var allt för idag. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0