29/4

hanna har lite problem med datumen tror jag. men det är iaf hon som klippt sig. jag har vntat i 4 år på att mitt hår ska bli såhär långt. det försvinner inte i första taget.

idag var första gången på evigheter jag och hanna var lediga samtidigt.
vi firade detta med några alkoholhaltiga drycker på victoria med hannas arbetskamrater igår. sen skulle vi kolla på serier men hanna däckade. jag gick in till mitt rum för att kolla själv, men däckade. vaknade 8 imorse av en brännande sol genom mitt fönster vilket gör mitt 1kvadratsmeter stora rum till en mikrougn och jag är fläsket som bränns. har ju dessutom på mig kläder från igår och en varm dator halvvägs nerför sängen.

gick upp för att titta till hanna. hon snarkar fortfarande. jag springer en runda som är nästan lika lång som osuddenrundan (som alltid varit mitt mål i livet att klara!!!) och handlar lite mat av stalin och ola the woman och sen äter jag och hanna dunderfrukost.
och SEN, sen bar det av till oxford street. där brände vi pengar. dagen före löning dessutom. då man ska göra åt det man har kvar tycker ju jag. köpte en ny bebis. svart, med rutmönster och stor kedja. perfekt stor också. ska skydda den med mitt liv.

kvällen har bestått av yatzy-dejt.

och imorgon kommer pappi och daniella. ska va turist ända ut i fingerspetsarna :D
men med detta kommer också ett bakslag; måste städa satan. så nu är det nog dags jag sätter igång.

god afton, xxx elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0