30/4

Dagen innan löning.  
         Sitter här med min tallrik bestående av pasta och pesto, precis så som det ska vara dagen innan löning.
Pasta är mitt största hatobjekt, usch vad vidrit det är. 
         På mitt busskort har jag noll pund, precis så som det ska vara innan löning.


Det ligger en människa på Clamphams sjukus, misstänkt för svininfluensa.
2 km från vår lägenhet, fågelvägen.

Nu ska jag snart gå och sova (kl är 21.30) har feber, eller pandimi.

Snart kommer viktor, och då vill jag åka till Paris.
snabbtåg 2,15 h från london-paris. Kostar nästan gratis, hmmmm.....
Hoppas att jag får ledigt.

Slipper också nu den FISoranga skjortan på jobbet, för jag har gått upp i grad och är nu supervisor.
Och även löneförhöjning !!

/hanna


Kommentarer
Postat av: karro

kom till paris med mig!!! smälla!!:)

2009-05-01 @ 10:17:39
URL: http://karrogoesbelgien.blogg.se/
Postat av: johanna

saklart det ar fågelvagen!!!!!! Sa javla typiskt"!!

2009-05-01 @ 19:05:53
URL: http://necessary.blogg.se/
Postat av: fanny

haha du, jag och jenny kan umgas hela sommaren tillsammans. i karantan :)

2009-05-04 @ 07:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0