död åt regnig påsk

på grund av denna förbannade påskhelg har vi ändrade öppettider. jag skulle jobbat 10-19. men vi stänger tidigare så det blev 9-18 istället. uuuusch.
klockan ringer vid 7. jag funderar på att inte gå upp. gömma mig under täcket och låta de tro att jag försvunnit från jordens yta. det var det värsta jag varit med om att gå upp idag. och jag som somnade tidigt tänkte jag, aldrig att jag ska lägga mig tidigt mer om det ändå inte hjälper. men jag lyckas ta mig upp.
och nu sitter jag här. färdig, en halvtimme innan jag ska gå. och funderar ännu en gång på att gömma mig under täcket och låtsas försvinna.
dessutom regnar det ute. och jag ska gå ända bort till denyer street. huga.


ge mig sol och värme!!

GLAD PÅSK I ALLA FALL TILL ALLIHOPA!!!!

puss elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0