hyde park

idag har det varit varmt. varmt varmt varmt. och jag har varit ledig. det är då man tror det finns en gud.
har nog varit bästa dagen i london hittils.
jag matilda frida och anna köpte lite mat (alla utom jag handlade sushi vilket fortfarande är lite för spacigt för mig), själv köpte jag en liten sallad och en kycklingbaguett. sen kom olivia. och sen låg vi och solade, rökte lite, drack ett par öl och solade ännu mer. jag har tillochmed fått en liten bränna.

nu äter jag och matilda. vi unnade oss chips ikväll också. som sagt det är ju en bra dag. ikväll ska vi ut med ett par alvestatjejer vi träffade förra veckan. hanna heter den ena och jobbar för eventföretag så vi ska med ut på et lite finare ställe än vad vi brukar tillåta oss själva att gå i närheten av. tillochmed röda mattan skulle det va och keri hilson ska dja med mera. inte riktigt koko inte. så vi ska göra oss fina och lite luriga och sen blir det dans hela natten

jonna har även skvaller (baker&spice-skvaller, då är det nåt extra) på ingång när hon kommer hem om en timme så jag är väldigt hispig. ska ta en pringles och va social.

soliga hälsningar elina hihi

Kommentarer
Postat av: fanny

hanna... vad har du för nåt till mig? :D

2009-04-23 @ 05:46:53
Postat av: Sofie

Kära kusin(Hanna):P Kolla din facebook. Skrev till dig där om den eventuella Londonresan:)



puss

2009-04-23 @ 21:03:30
URL: http://dressoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0