jobb jobb jobb

jag är ingen jobb-människa. och just nu är det väldigt mycket jobb. hela tiden känns det som. fick 3 dagar ledigt denna veckan. men jonna fick bara 1, så som den goda människan jag är delade jag med mig. så var jag plötsligt tillbaka på heltid. jag är mer en frihetsmänniska. som gör vad jag vill när jag vill. kanske ska ragga lite på nån rik man på jobbet som friar omedelbart och betalar allt jag vill ha och göra.

de senaste dagarna tackar jag dock gud för att de är så rika som de är de där idioterna. det gör ju att de flyr landet under påskhelgen och kvar blir... lite dumma turister, och vi typ. det har gjort att det har varit flum flum på jobbet och det är bra. för de som antecknar kan inte spansktalande människor uttala skit, utan det blir quilt. typ. sån viktig information har vi kommit fram till under våra hårt arbetande dagar under påsken. och ännu ett enormt påskägg för 250 pund är sålt. de är ju dumma på riktigt.

nu ska jag sova. för imorn ska jag upp drygt klockan 6. för att jobba såklart.

godnatt puss hej svej elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0