kvalitetstid med mig själv

den nya inredningen på jobbet. var inte särskilt vacker. som en av mina posha kunder sa: de förra möblerna hade ju lite karakätar, stil, nu ser det ut som, usch, ikea. (detta med en knyck i handleden och äcklad min). men ja. nästan så. mysstämningen försvann. usch.

nej mamma, jag har funderat lite, men det vetisjutton vad vi ska hitta på. ni får göra det turistiga när jag jobbar, och så solar vi i parken och fikar när jag är ledig :D längtar tills lördag nästa vecka!!!

och så HATAR vi amerikanska tv-bolag som sänder sina serier lite när de känner för det. varför dessa dumma idéer?

har städat mitt rum nu. det var dags nu när jag imorse insåg att jag hade inte en kvadratcentimeter golvyta ledig. och så harj ag skrivit vykort till ´min kära farmor&farfar. och ska kolla på de serier som faktiskt kommit ut, och bara va för mig själv ikväll. det kan behövas idag. och sakna alla nära och kära. trots de gullungar jag bor med saknar jag de andra som inte är här. jag är inte van vid det. det är inte bra. så; JAG SAKNAR ER!!! som fasen.

xoxo elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0