nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen

idag var det sommar i london. gick i tshirt och svettades. promenixade äääända in till marble arch. duktig är jag. handlade täcken och kuddar och sängkläder så jag tog upp halva bussen hem sen. men nu är vi förberedda för alla besök som kommer hagla tätt fram tills slutet av maj :D

det bara spritter i kroppen nu när man är ledig en hel dag och det är så varmt och härligt. hann dock inte ligga i parken, men det får blir till helgen med mor och syster och diverse lägenhetskompisar.

måste ju också tillägga att det här med kroppsideal och att tjejer får massa press på sig från överallt, är ju ingenting om man jämför med vad killar får här i london. skyltdockor för underkläder är ju uppstoppade med MINST 10 rullar strumpor.  Börjar ju nästan rodna när man går förbi och ser detta enorma paket. sen inser man att man rodnar mot en skyltdocka och går snabbt vidare. stackars små pojkar som behöver se detta varje gång de ska köpa kallingar.

nu blir det happy hour i soho,

cheers - elina

ps. försök inte lära nån icke svensktalande att säga skit, det är rent fysiskt omöjligt. det närmsta de 5 jag försökt på har kommit är qoouilt. ds.

Kommentarer
Postat av: karro

ja vännen snart kommer jag o hälsa på!:) ska bli så kul att träffa er, sakna er! puss

2009-04-15 @ 19:13:41
URL: http://karrogoesbelgien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0