dålig uppdatering

ja det har det varit. för vi har haft 4 av våra kära tacosar här. och då har man ju haft lite bättre för sig.. iofs har jag och hanna inte gjort mycket samma under veckan så hon får uppdatera eget sen.

i onsdags var jag ute med några av huskompisarna, på en liten liten pub här i närheten och spelade dart och biljard. det var roligt att göra nåt eget och med lite nya kompisar :) sen åkte jag till stationen och mötte upp tjejerna och sen åkte vi hem och väckte hanna som sov :D

på torsdagen blev det lite shopping för de andra, vi strosade runt med frida på covent garden och hade lite turistdag på trafalgar square och picadilly circus och sen tittade vi lite på oxford street. sen hälsade vi på matilda på hennes jobb. så där blev alla sittandes tills vi drog vidare till en annan pub lite senare när frida börjat jobba.

under fredagen blev det shopping shopping shopping. till och med jag med mitt shoppingförbud kunde inte motstå. är man på primark så är man. det är billigt billigt och behöver man lite småprylar för 98pence så behöver man, plus lite kläder :) sen åkte vi hem till huset och hade förfest dit även min barndomsvän moa kom för hon har praktik i london nu 2 veckor. och så far vi vidare till koko där vi var ute förra veckan. mycket kul var det.

sen blev det igår, och jag har varit lite småsjuk och kunde knappt prata så när de andra åkte till camden market i det uuuuuunderbara vädret låg jag hemma och sov tills kl 17. tråkigt men sant. och skönt. sen pt vi på pizza express. ååååååååh guuuuud vilken god pizza :D efteråt fick vi säga hejdå till våra vänner. det var tråkigt. för det var så kul när de var här. kommer sakna dom så mycket nu :(

men idag är dagen då det gäller. jag vet ju fortfarandei nte hur det kommer gå med det där jobbet så ska skaffa mig lite alternativ tänkte jag. idag ska först på intervju på en pub. ingen aning om vilket ställe det är man glömmer ju bort vad man sökt. men ska kolla läget lite. och därefter åker jag upp till the diner där matilda och frida jobbar, för jag ska provjobba där. är lite nervös nu men det får gå som det går.

nu var detta jättetråkigt och opersonligt inlägg. men det är för att uppdatera min familj som jag antar läser så de vet vad jag har för mig för jag har inte råd att ringa. så vill ni prata med mig så ring, för jag kommer inte göra det.

bilder kommer nån annan dag :) pusspuss elina

Kommentarer
Postat av: Moa

tack for i fredags, det var skojsigt :D vi kan val ses nan dag i veckan? :)

2009-02-23 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0