en vecka i london

efter diverse problem med blogg.se kan vi nu äntligen skriva lite mer.

vad har vi gjort sen sist? hanna har börjat shoppa. jag har slutat shoppa. (för att ha pengar kvar när mina älsklingar kommer nästa vecka.)

i måndags sökte vi jobb men det spöregnade så vi höll bara ut några timmar. vi har åkt massa buss fram och tillbaka från vårt kära camberwell. våra tube-förbindelser är inget att hurra över. sen handlade vi på lidl och åkte hem och gjorde mat och kollade på 2 filmer. wild child , omg, vet inte riktigt vilken ålder den skulle tilltala, för mycket sexprat för småbarn, men för mycket lamt lamt lamt för äldre tonår. men vi fnittrade lite iaf och ibland gömde vi oss undet täcket för den var så pinsam. såg också gangs of new york. braaa men lååååååång!!!


och igår var vi på stan och hanna fyndade på top shop. hon gick runt med ett stort leende på läpparna hela dagen. jag däremot gick runt och funderade över vad jag kunde göra med de kläder jag har och vilka jag vill ha hemifrån. saknar mina skor :( på kvällen satt vi på bonds med matilda, det är alltså den puben där matildas bror jobbade förra året. och det var riktigt kul, massa minnen och skvaller och flams blev det. sen var jag och hanna lata när vi skulle till busshållplatsen på oxford circus. mer säger vi inte för då dödar frida hurtbulle oss.

och idag är alltså en vecka sen vi kom. grattis till oss :D


xoxo elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0