god afton jära männsijor

idag shoppade vi liiite hanna köote typ trök klännig och jag köpte snyyyyyygga skoor som jag ska festa i.. sen har vi sutiit på en pub vif liverpool strett och druckit massa öl fats jag drack mina strongbow osm är som cider mem er ut som öl, som jag nömnt tidigarel

på vägen hem på tunnelbanan stannar inte tpget på vår atation , för den var tydlineg stängd för kvällen. jahopp sa vi det var som fan. så vi hooppade av på stockwerll coh hittade en buss sen och det var bra

nattinattinuffsan
jag ska lägga upp massa bilder imorn innan vi ska ppowr r walka ända till primark jag sa köpa brösttejp för imorn ska vi dansa massa yeeeeeeeeeey heja koko

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söta är ni :D btw elina det skriver som en högstadie elev så omgoget å fylla blogga !!



haha nejdå mer fylleblogg åt världen i like!

pussar från eran maloooon

2009-02-13 @ 08:04:31
Postat av: maloon igen

man kan ju tro att jag var full själv när jag kommenterade men jag är bara lite trött du och omoget ska de ju va :D hihi pusss

2009-02-13 @ 08:05:48
Postat av: kirre

hihi, fylleinlägg in my heart. sluta vara så barsnlig elina..

2009-02-14 @ 11:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0