godmorgon från bermondsey

här sitter jag i matildas säng, hon diskar. bra kvinna det där.
tänkte uppdatera jobbläget.
hanna fick jobb på baker&spice i butiken vi provjobbade så hon är där nu. började halv 7 i morse hahahaha.
men inte jag. jag fick på baker&spice i chelsea. det är i närheten av den andra. men problemet var bara att managern ska på semester tills 6e mars. så jag kan inte börja förräns den 7e. lite surt, men jag gillade stället så det blir till att hålla i plånboken tills dess. blir nog ett besök i värnamo innan dess eftersom alla de andra 3 kommer jobba hela tiden och då kommer jag shoppa och då blir jag pank och det är inte bra.
så så är det.

igår var det storshopping på primark med hanna matilda och julia. fyndade lite som vanligt. bra.
såg en kändis på bussen till stan. typ ingen som vet vem det är. men jag vet!! han snubben i kalla fötter. dessutom hade ju skolor ledigt igår så det var folk överallt. fyfan. ungar i flock och vuxna som inte kan hålla reda på dom är det värsta jag vet..

nu ska jag lämna matilda så får vi se vad vi hittar på till kvällen.

 han var det vi såg haha, mamma du vet iaf :D

puss elina

Kommentarer
Postat av: stiigge

hahaha jag vet verkligen vem det e.. grattis till dej elina, ses imon;)

2009-02-17 @ 13:56:36
URL: http://lstigsson.blogg.se/
Postat av: Thessan

Skönt att ni båda har fått ett jobb ! jag håller med dig elina det är svårt att hålla i pengar ni i london :p

2009-02-17 @ 19:37:00
Postat av: CC

Givetvis vet jag vem han e, det var ju ett kanonprogram! Kram på er //

2009-02-18 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0