i väntans tider

förhoppningsvis skickar någon av kvinnorna snart sms att de sitter på tåget till liverpool station. för då ska jag åka och möta dem där så de hittar hit :)

ikväll har hanna sovit så hon ska vara lite vaken när de kommer. hon börjar 6.30. stackare som jobbar. säger det igen, man ska uppskatta att man är arbetslös tills man blir luspank.
men hursomhelst så följde jag med några husvänner, linn linnéa och rique, till en liten liten pub här i närheten och spelade biljard och dart och drack lite. trevligt.
nu sitter vi runt bordet, jag rique linnea, och malle med mor och syster som är på besök. riktigt bra.

i skrivande stund får jag mess av malin och de är på väg. dvs att jag ska sticka mot stationen. nåt äckel har messat mig ikväll också. ingen aning om vem. ska polisanmäla. nej. men nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0