onsdag natt.

hemkommen från ännu ett provjobb. har inte fått veta nåt från puben. men det var kul på the diner, alltså tildas och fridas jobb. och de erbjöd mig jobb bara inte heltid i början. så får fortsätta snåla ett tag men det funkar det också.
så nästa helg har jag lite tider , dvs jag är fortfarande lite arbetlös. men nu är vi upptagna med flytten (bara 3 dagar kvar!!!) och om en vecka kommer hannas pojkvän viktor och min pojkvän kicki :D så då är jag upptagen med att underhålla henne. så tiden går nog fort.

detta var bara en snabb liten uppdatering så jag har nåt att göra medans jag väntar på att min hostmedicin ska börja verka. har fått hosta. jag är döende, jag svär. hanna tror att jag håller på att dö varje natt när jag hostar tills jag inte får luft. och nästan så är det ju. stackars barnet jobbar ju tidigt så jag kan inte ligga jämte och hosta nu när hon ska sova. så då sitter jag här istället. med vår spanjor i huset som kollar på maffiafilm. småtrevligt.

men nu kan jag inte hålla ögonen öppna så får nog dra mig till sängs.

natti natti , elina

ps hittar inte kameran, det är försvunnen i röran här i huset, så bilder får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0