sista dagen i camberwell

asså gud vad engelsmän ska va krångliga. men nu har jag äntligen fått mitt bankkonto. och ändrat om mitt telefonabonnemang så det ska bli lite billigare.

och som belöning för jag var så duktig så shoppade jag lite. det bara sprätte i mina fingrar när jag gick runt på jeansavdelningen på h&m. jeans var dte sista jag skulle köpa. trodde jag. tycker om 1 par av de jag har här. och så var de ju så fina allihop. så fick man ju rabatt om man köpte 3 saker. så 2 jeans och en vanlig hoodietröja fick det bli. dansade runt lite för mig själv för det var så roligt att kunna shoppa igen hihi.

på bussen hem var jag trött. slumrar lite. vaknar av att huvudet slår emot fönsterrutan med ett hyfsat ljudligt donk och alla tittar. då kan man ju tillägga att buss här en fredag, mellan 5 och 6 har lika många människor som värnamo. kommun. alltså det är döpackat. jag rodnade lite. sen somnade jag igen.

ska få jobba imorn. chris på diner ringde när jag var på banken. sa snabbt att jag kunde komma imorn vid 9 om jag ville. det ville jag ju. så det blir lugnt ikväll för att gå upp vid 7 imorn och på riktigt gå till ett jobb. yeeeey. sen ska vi flytta hela kvällen.

nu ska jag slumra i soffan, till 2½men medans jag väntar på att hanna ska komma hem. xoxo elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0