våren är här

Barn springer runt i linnen i parkerna. Igår var det klarblå himmel och om man sänker blicken kan man finna blommor på marken. Det är så skönt!

(är nog bara ett engångstillfälle)

Idag blev jag utelåst, men med min "kreativa" skalle så lyckades jag utföra ett liten inbrott. Jag klättrade över vårt staket som är 2 meter högt. För att kunna klättra över det var jag tvungen att låna lite saker av grannen.
Känner mig så stolt här inne i varmen.
Sitter och väntar på kära Elina, har en överrasking till henne.
Det är en spegel!!, har  inte haft en sådan sen vi flyttade hit.

Kvällen kommer nog att avslutas med en film, med linn och elina.
 
och jag är väldigt röd i mitt öga, aj aj aj.

ha re

detta är hanna som skriver, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0