Vi med IQ badboll

Pappa blunda, läs inte nedanstående!

Folk ni få va oroliga för mig/oss.

Idag har jag skämt ut mig i min Saab. Jag har kört mot enkelriktat, mot rött och på spårvagnens körfält.

Var tvungen att stå stilla några minuter på "spårvagnsstationen" tills spårvagnen framför mig körde iväg, vilket kändes som en hel timme.  (Elina dirigerade)

Har också kört på en cykelväg, på AVENYN.

Efter alla dessa ärenden, så får vi ett samtal.

En kille ringer från mammas jobb, och säger att det ligger en flygbiljett på marken.

Om det var vår eller inte det kan nu ju lista ut själva.



(Har också kört till Borås och hämtat min väska, som jag glömde hemma)

Ni kan säkert lista ut vem som har skrivit detta inlägget med.



Kommentarer
Postat av: CC

Men nu är ni ju på plats, goa, glada o varma =) Så badbollar är rätt bra trots allt,

kram på er o hoppas boendet i kollektiv blir bra !!

hörs

2009-02-04 @ 13:34:38
Postat av: syster kronkvist

men lyckat :D hahaha!

men, vad skulle vi annars förväntat oss av er två?! :D

2009-02-05 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0