baker & spice

heja mig. jag har fått jobb. jag ger mig själv tillåtelse att skrika:  ÄNTLIGEN!!!!! SÅ JÄVLA GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!! sista chansen. samma dag som jag förmodligen skulle sagt och gjort massa olämpliga saker och sen bokat flyg hem, så får jag veta att jag har heltid på baker & spice. så jag kan nu börja tänka framtid i london och inredning till mitt rum. (vi var på ikea igår. det var himmelriket, men det tar jag nån annan gång)

baker&spice är där hanna jobbar, fast jag är på ett annat ställe. trivs skitbra också så det var ju ett plus :D så ikväll ska vi fira lite. matilda skulle ut på nåt nytt ställe med några jobbarkompisar där det är gratis dricka. så jag och kirre hänger på så slår vi på billigt och stort :D

sist men inte minst. grattis till mig själv!!! och skål på det!!

Kommentarer
Postat av: daniel

fan va roligt, grattis elina!

2009-03-12 @ 21:40:07
Postat av: fanny

grattis! det är jättekul att läsa om dig men när kommer hannas uppdatering? ;)

2009-03-13 @ 00:12:45
Postat av: karro

va kul för dig! grattis! då ses vi om ett tag. jag o carro har bokat biljetter till er nu. så den 24 april dyker vi upp!:)

2009-03-13 @ 09:46:20
URL: http://karrogoesbelgien.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Stort grattis vännen! Roligt för dig! Kram U

2009-03-13 @ 10:15:49
URL: http://metrobloggen.se/enmetervardag
Postat av: johanna

yeah :D saknar dig och HANNA. och matilda och frida också såklart men hanna känns helt borta i världen :(

2009-03-13 @ 22:39:54
URL: http://necessary.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis Elina, jättekul!!

Som sagt Hanna lyser med sin frånvaro i bloggen :-(

Hoppas att ni har det bra!

Kram Hannas mamma

2009-03-15 @ 07:58:41
Postat av: Camilla

Grattis Elina, jättekul!

Hanna lyser med sin frånvaro på bloggen:-(

Hoppas att ni har det bra!

Kram Hannas mamma.

2009-03-15 @ 08:02:54
Postat av: makkan

Grattis Elinis!

Vad jag inte har fattat är.. har kirre också flyttat till london eller hälsade hon bara på?

2009-03-16 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0