buhu

idag är det lite extra synd om mig. jag är jääääätteförkyld. med normala mått alltså lite snuvig. men jag har nyst och snytit mig som om jag försökte slå världsrekord och min näsa har runnit ikapp med niagarafallet. och det är alldeles sant!!

gårdagen blev inte som planerat, det blir ju sällan det. när jag tilda och anna väl hamnade på vauxhall orkade vi inte fara fram och tillbaka och heller inte sitta i kylan och vänta så vi hängde på några till ett "toppenställe". När vi står i kön kastar några idioter från 6e våningen i grannhuset cd-skivor mot oss. kul att få en sån i huvudet. kan tänka mig löpsedeln; 3 svenska tjejer dog i nattklubbskö i london, halshuggna av flygande cd-skivor". när vi väl lyckas ta oss vidare kostade fanskaper mer än jag vågar berätta. där rök min frukostkassa. och när vi tittar bakåt ser vi ännu en gång idioten, nu kastandes strykjärn och dylikt. de kom som tur var inte så långt så landade i buskarna emellan. (tack gode gud).
inne på detta sk. häftiga dansstället så känns det som man kommer in på ett ecstasyrace. folk i de knasigaste kläderna och solbrillor står och diggar till housemusik. min stor kärlek här i livet. verkligen.
hade man varit lite mer fnittrig och pepp hade man förmodligen kunnat dansa rumpestumpen av sig. men det var inte vi. (haggan i kassan kan ha påverkat humöret lite). så panka och trötta for vi hem efter ett par timmar. jag somnade fint.

och halv 7 idag ringde alarmet och sen dess har jag, stackars sjuka jag, spenderat min dag på jobbet vilket fortfarande är ganska kul. och nu ska jag ta hand om mig själv, mitt rum och vårt kök som till min förnöjelse är min del av städschemat denna veckan.



har fått klartecken från chefen också att jag får ledigt hela nästa helg, så fredag morgon tar jag flyget mot sverige och värnamo för att hålla till där tills söndag afton. förväntar mig mycket mys och kärlek från mina kvinnor nån kväll (alltså fredag eller lördag). så boka in mig :D


xoxo elina


tack för kökskalaset igår. det var bra.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0