det där med höger och vänster.

i rondellen kör man åt vänster.
när man ska över gatan börjar man kolla åt höger.
vid högersväng måste man kolla runt satan.
vid vänstersväng behöver man inte kolla lika noga.
ratten sitter på höger sida i bilen.
vid övergångsställen har bilarna företräde om det inte finns en blinkande gul lampa.
eller?

vem vill släppa ut mig i trafiken i sverige?
vem vågar åka med mig?
om FEM dagar får vi se vilka som överlever och inte.

imorgon börjar min fina 3dagarihelvetet-jobbvecka. jag börjar 6 imorn. 8 på tisdag. 6.30 på onsdag.
men det är sånt man går med på för att få jobba stängning och kunna ta allt mumma på torsdag och därefter få va ledig 3 dagar och besöka värnamo.
så om ingen sett mig tills dess är det för att jag ligger halvt död i min säng och hallucinerar om pain au chocolats och croissanter och bobby bean sallader.

klockan är härmed halv 10 och jag är på tok för sen till sängs. natti, -elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0