go koko

igår sög koko. det var dåligg musik. men tur att vi är så himla bra då. så jämnar det ju ut sig. matilda dissade. men det var jag kicki malin och maria. asbra. och¨på måndag ska jag och kicki återvända dit för aaaaakoooooon vår gud ska dit. lalalala. vi tycker det ska bli ganska bra. det är först till kvarn så vi ska dit vid 9 på morgonen. inhandla massa mat så ska vi köa. kanske köpa ett tält och åka dit redan imornkväll? bara för principens skull. han måste ju veta vilka som älskar han mest.

ikväll ska vi krypa ner i sängen och för tredje gången försöka ta oss igenom bourne identity så att vi kan gå vidare till den andra filmen och faktiskt förstå vad den handlar om. det är fortfarande bara en enda stor dimma den där bourne.

och nu ska ni få höra!! jag elina kronkvist har trotsat naturlagarna och varit jättehurtig idag. först en promenix runt hela battersea park. sen uppför aaaaaalla trappor i får kissluktande 9vånings trapphus. mina ben har nog aldrig skakat så mycket. och sen hade vi lite styrketräning här på vår älskade heltäckningsmatta. och nu sitter jag med nötter istället för godis. jag är nog inte riktigt frisk..

 
 


lite bilder från igår

Kommentarer
Postat av: mallouuuu balloouuu

mi är så fina mina pluttisar!!! (L)

2009-03-08 @ 02:44:15
Postat av: johanna

:D fan va kul med akon :D:D men hallå, vad hände med hanna? är detta inte hennes blogg också? ;) vad gör hon?

2009-03-08 @ 15:01:32
URL: http://necessary.blogg.se/
Postat av: hanna

idag har jag varit i en stor och fin chokladbutik, så att du vet johanna :) (om du nu undrar)

2009-03-10 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0