hata jobbkris

fan. jobb och jag är som vampyrer och dagsljus. inget funkar. fan. skit skit skit. typ så känns det. vill inte åka hem för jag inte hittat nåt jobb. blir galen.

men idag kom jag på andra tankar när jag följde med de andra hurtbullarna ut på powerwalk och lite gympapass i en park. det är så fint här när det är fint väder. ska ut och gå massa nu under min arbetslösa  tid. så jag gör lite nytta iaf.
idag ska vi bort till camden och gå på marknad och försöka hitta lite prylar till rummet. sen ikväll är första kvällen som alla i lägenheten är lediga, så vi ska ha fin middag. och sen inatt kommer herman och min älskade kicki. eller kirre som hon är mest känd under. det ska bli så trevligt så. som hon sa, nu ska vi dela rum och liv like the old days.

nu mot camden. puss

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill också vara med på finmiddag

2009-03-05 @ 16:22:39
URL: http://necessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0