hello battersea park

nu sitter jag i min nya säng. min EGNA säng. i mitt nya rum. mitt EGNA rum. det är lyxigt med egen säng och eget rum. alla mina grejer ligger överalt huller om buller på golvet. så jag känner mig som hemma :D
men imorgon kommer mitt sanna jag, organistations-freaket, fram. eftersom jag är den enda som inte har nåt fast jobb så har jag hela dagen på mig att göra i ordning. ska söka jobb satan också. så man har llite alternativ liksom.
men jobbade heldag på diner idag. det var skitkul så hoppas jag får mer tider där. man vill ju ha råd med hyra mat och även kunna njuta av tiden i london.

nu ska jag nog bädda ner mig. har riktiga sängkläder som passar. det är lyx.
kommer uppskatta de små sakerna när man kan kommer hem!

grattis i efterskott malin önskar hanna och mig :)

natti /elina

Kommentarer
Postat av: kirre

snart kommer jag t din säng. hihi

2009-03-01 @ 14:00:58
Postat av: Anonym

niiiice :D

2009-03-01 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0