kortfattat

Min mat på jobbet består utav tigerräkor, bläckfisk, advokadosallad och mycket annat.
(Mickan jag vet att du tänker FAN vad äckligt)
 
Vi bor nära ett zoo

Vi bor även nära Ryal Hospital, vilket är ett stort pensionärshem. Det är super lyxigt, de har egen park, ambulans, och det roligaste är att de måste bära uniform. Sen så funderar vi på om de har en egen kyrkogård, för det är massvis med gravstenar där. Källor saknas på det, men jag och Frida ska försöka fixa ett studiebesök, så det ska vi snart få svar på.

vi bor i ett höghus på nionde våningen. Har hänt att man har gått igenom en dimma i korridoren, som luktar som cigarettrök fast lite sötare.

Frida har fått färg i ansiktet, inte så långt ifrån hemsedalsbränna.

Nu sitter Elina och Jonna och kollar på spice girl på vårt rum. Började kolla med dem i 10 min, sen så gick det inte mer.
Sååå himla dålig.

Kom just på vad jag ska göra, jag ska ringa till Lina Markkula och kolla hur läget är med henne.

/ hanna




Kommentarer
Postat av: mickan

haha, tack för att du tänker på mig hanna:D men jag börjar mogna lite :D

2009-03-23 @ 23:14:49
Postat av: hanna

klart jag tänker på dig mickan, när kommer du och hälsa på? :)

2009-03-26 @ 22:19:06
URL: http://hannaochelinailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0