ledig dag

jonna är här :D yey. de behöver fortfarande folk på mitt jobb så jag frågade min chef om jags kulle be henne komma dit. självklart säger han. hon kommer dit typ direkt efter hon anlänt till london. lite intervju trodde vi. jag hanna och frida sitter och väntar. vips dyker jonna upp med uniform och förkläde och hela skiten och ska provjobba. så kanske har hon fått jobb på mitt jobb nu. vissa har det bra. jag väntade 5 veckor. jonna väntade 5 minuter. men då får jag en svensk kompis iaf på jobbet. vi ska stå och prata svenska framför alla så som de pratar spanske de luriga jävlarna. nu ska de få veta hur det känns :D

på kvällen gick hursomhelst jag matilda och jonna till en bra pub kallas shakespear, som ligger precis på victoria station så vi behövde dessutom bara gå utanför dörren för att komma till vårt busstop hem.

idag är då min första lediga dag sen jag började jobba och vi börjar med att ut och springa i vårt uuuuuuunderbara väder. så himla fint är det. har varit vår hela veckan. man blir så mycket lyckligare då. sen ska vi nog shoppa lite. eller, köpa skor till jobbet. de jag köpte har tagit sig an mina snea fötter och hela sulan har glidit undan så jag går i princip på golvet. då gör det ont i mina fossingar :( och jag ska äntligen köpa min vårkjol jag tittat på sen vi kom hit.
är imponerad hur lite pengar man gör åt när man jobbar 5 dar i veckan ochfår både frukost och lunch där och dessutom får ta hem grejer när man jobbar stängning. man har ju inte tid att spendera pengar.

efter det blir det fixardag, ordna allt åt jonna. sen får vi se vad som händer :) ska försöka lägga upp massa bilder ikväll också. eller, kan ju börja med att ta några iaf. det ska jag göra idag. i vårt fina VÅRVÄDER :D fan va gött att inte va i sverige just nu :D

puss elina

Kommentarer
Postat av: CC

Här är faktiskt JÄTTEfint väder oxå,o alla vi i sverige är glada att vara här... !!

Räkna med att vi kommer i april, bokar biljetter i helgen. Kram på er all i kollektivet.//CC

2009-03-19 @ 13:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0