mysigt och sen mindre mysigt

igår hade jag och jonna myskväll och kollade åp madagascar 2. hahahaha herrejesus vad kul den var. lite wannabe lejonkungen. det är inte okej. men jag älskade den filmen.

innan på dagen hade vi varit på cha cha moon, en kinesresturang, med rebecka och matilda och ätit mat. jag matilda och jonna åt samma mat, förutom att jag tog bort räkorna. lever fortfarande i tron att jag är allergisk, innerst inne, så VET jag att jag är det. men hursomhelst, nu undrar nån varför jag berättar detta.
jo, idag visar det sig att både jonna och matilda har blivit matförgiftade :( matilda är bättre nu iaf och ska strax bege sig in till stan för att gräla med sin chef som sa att matilda bara var bakis. (sist jag kollade var man i princip tvungen att dricka dan innan för att bli det, men den där kvinnan verkar inte ha nån koll ändå). men lilla jonna mår inte så bra. så jag ska pyssla om henne lite idag tänkte jag.

men jag ville bara säga; Mamma och pappa, som alltid fnyst åt mig och min "räkallergi", vad säger ni nu då? just det. räkor är och förblir djävulens gåva till mänskligheten.

kolla bara hur den ser ut. ful och full av djävulskap!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahah elina.. du och din allergi mot räkor!

Glömmer då aldrig de gångerna i skolan då du fick annan mat de gångerna de va små räkor som visade sig i en del mat. haha Jisses

2009-03-20 @ 14:22:48
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0