tid över

Sitter jag här med lite dötid. Tänkte passa på att skriva i min trevliga, roliga och underbara blogg.
 
Har haft tre dagar off, vilket har varit sååååå skönt.
I lördags var jag på Notting hill market, bestod av mycket skit men även av mycket fint.
I söndags var jag på marknad i Brick Lane med Frida, där det bara finns fina saker.
Köpte en skitsnygg väska, mycket nöjd.
Och idag har jag legat i Green park men Anna och Frida. Frida låg och sov i fosterställnig. Anna läste BARNFÖRBJUDEN bok, och jag satt och läste New moon.

En hälsning till pappa:
Idag har jag varit ute och sprungit.

En hälsning till Malin:
Har du fått något av mig i värnamo nyheter?

En hälsning till Lina och Johanna:
Ha en underbar resa flickor, gör inget som jag inte skulle ha gjort :)

Nu ska jag sitta och invänta Elina. För den som inte vet så missade Elina planet till London.
Så håller tummarna att kvinnan ska komma hit ikväll.

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0