vår i london

det var så fint väder idag så, vi gick härifrån in till stan. genom både battersea park och hyde park. parkerna är mysiga. längtar tills det blir fint väder då ska vi sitta där jämt och mysa :)

sen var jag på intervju på en fiiiiiin resturang. en anti-elina-resturang så att säga. men de behövde bara en receptionist (typ entrevärd) och det borde till och med jag klara av. så idag har jag köpt nya fina svarta ballerina och en vit skjorta så ska jag provjobba imorn. yeeeey heja mig. där är det fina pengar.
baaah vill verkligen ha jobb nu. men på onsdag kommer kirre så sen får hon underhålla mig hihi :D

nu ska jag sova så jag är pigg och kan fjäska för alla rika business people imorn. xoxo elina

(ps. jag hatar ju när folk särskriver när de inte ska. och på engelska särskriver man ALLT. mitt huvud slår knut på sig självt för att inte bli irriterad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0