what is love

lite förfest i lägenheten består av elina och matilda i dimman och en nykter hanna, men det är okej för hon fnittrar oavsett. vi har tittat på kineser som sjunger spice girls, gamla 90tals låtar som vengaboys och dr bombay och en släng av björn gustafsson
hahahahaha det är så det ska va. youtube är skänkt (stavas dfet så??) från ovan. sen ska vi nog träffa våra gamla huskompisar alias nuvarande jobbarkompisat och så blir det utgång i vauxhall.
att jag ska upp imorn halv 7 är nåt bara mitt alarm vet om. jag låtsas att jag inte vet det förräns jag ska upp imorn. för det är så här jag trivs. spontankalas med min londonfamillj.

det är det här som gör att jag älskar london och att va här. nu är jag lycklig :) och ikväll ska vi dessutom skaka lite på höfterna vilket bara gör allt bättre.

love elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0