det är över nu. uuu.. (ni vet vilken melodi)

jag säger upp mig från denna blogg.

orkar inte, och elina är ju inte här, så då blir det ju inte hannaochelina i lonon.

funderar på att göra en egen, kanske kommer någon dag,

För det finns väldigt mycket och skriva.

Nu är det storslagsmål här utanför, lite trevligt.  bor tuffa killar här i vårt kvarter.

Elina det kom en kille idag, hahha. eller inte alls kul. vi ska får en räkning på all el och gas vi har använt.

kul kul lika kul jul.

jag är trött, utbränd och lever på överskotts energil.

om någon är sugen på att komma hit ohc åka till brighton gör det, kostar nästan gratis. Brighton= englands sommar stad (halmstad) barbie fest på stranden.

och om någon vill göra något kul till hösten, jag vill hänga med !!

och en sak till elina, vi har fått en musfälla !!

och igår köpte jag 4 skor, fina fina.

känner att jag skriver med röda tråden, NOT,

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0