goodbye honey.

sista arbetsdagen på baker&spice. ungefär lika icke sorgligt som jag förväntade mig där. förutom jonna min lilla pingla var inga av de jag lärde känna riktigt kvar. och så jäkla kul är dte inte att gå upp 5 varenda jävla morgon för att servera tjuriga överklassmänniskor och sen åka hem skittrött och va tvungen att gå och lägga sig igen för det är samma veva dagen efter. och ha några äckel i köket springa runt och skrika sweetie och honey och och kommentera på spanska när man går förbi för att sen skratta sådär äckligt, det är inte heller så kul.

men klart vissa bitar kommer saknas. "prawns for freeeee" tex. eller hysteriska skrattanfall med jonna. stammisarna som hälsar på en som man faktiskt är människa,  crazy ''chocolate/honey in a skinny-latte-no-foam" woman som precis blivit dumpad och inte har några kompisar som jag får va terapist till, ariadnas ständigt brända toast, negertjockisen i köket som inte kan engelska men som ändå insisterar på att prata med mig, eller min lilla beundrare Reda som tillochmed kom dit och kramade mig bara för att jag skulle åka hem.

okej nu blev det lite sorgligt ändå. kommer nog skvätta en tår på onsdag när jag åker dig för att säga adjö på riktigt.

men inte nu. nu ska jag ha min första riktiga siesta. sen blir det drinkar på digress, öl på bonds, och sen kommer lite finbesök :)

xoxo elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0