johanna berggren:

du tror du har sett de galnaste fåglarna i världen. det har du inte. london-fåglar är sjuka. inga hämningar.
duvorna tror de äger världen, vart det än finns smulor finns dom. och du skulle bara våga schasa iväg en. hanarna är inne i parningsperioden också så de jagar honorna, till vilket pris. och då kan mitt liv vara ett sådant. är du i vägen för en pilsk duva är det graven nästa.
gässen i sjön, för att inte tala om den enorma svanen, när de känner för att lyfta på vingarna och ta sig en bit, då får man fan ducka för annars ryker man med.
de är onda in i själen. det känns som man går förbi djävulens utsände, om man möter dess blick har du sålt din själ och man hinner inte ens räkna till 3 innan man blir attackerad.
tycker det har gått lite för långt när de står jämte mig när jag äter på min rast för de vet att jag smular. de är tillochmed synska. fyfan.

och då har jag inte nämnt att de är så fruktansvärt fula och äckliga också.


Kommentarer
Postat av: johanna

jag rös och mitt ena öga tårades. jag tror inte jag ska läsa er blogg igen :'(

2009-05-04 @ 22:03:57
URL: http://necessary.blogg.se/
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 14:07:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0